هفته نامه توسن

هفته نامه فرهنگی اجتماعی سیاسی استان سیستان و بلوچستان

هفته نامه توسن

هفته نامه فرهنگی اجتماعی سیاسی استان سیستان و بلوچستان

اولین شماره هفته نامه توسن در سال جدید منتشر شد

توسن | دوشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۲۷ ب.ظ

 

اولین شماره هفته نامه توسن در سال جدید، با تغییراتی در هئیت تحریریه و مدیریت اجرایی با دست پربهروی دکه ها روزنامه فروشی زاهدان رفته است.

در اولین شماره این نشریه، مطالبی تحلیلی با عناوینی همچون “نارضایتی نمایندگان مردم از عملکرد ا تئورسین “خرده اشرار”، ” بی تدبیری ها درباره خانواده شهید دانایی فر”، ” آیا سیلاب ها دوباره دریاچه هامون را احیا می کند؟”، ” تهمت تقلب به نظام در قلب استانداری” ، ” جریان مطالبه گری در شبکه هامون خشکیده است” و منتشر شده است.

علاقه مندان می توانند جهت تهیه این هفته نامه به دکه روزنامه فروشی های زاهدان مراجعه نمایند.

  • توسن

نظرات (۱)

110mmm110@gmail.بسم الله الرحمن الرحیم

نصیحت واستدعای  وخواهش شماره یک  محمد 13 ساله و برادرش از:

برادران محترم وهابی و داعشی و هر کس به اسم مسلمان دیگران را می کشد و خانه های انها را ویران می کند  ...... به سه زبان فارسی وانگلیسی و عربی

من از شما سوال می کنم :

مسلمان  کیست ؟ پاسخ  :   کسی که خدا و فرستاده اش ( رسول الله )وقران راقبول دارد .

اعتقاد یهودی اسرائیلی در باره مسلمانان  چیست  :جان و مال وخون و ناموس و دختر و پسر و کودک مسلمان برای یهودی حلال وکشتنش مباح است .و بر او واجب است تا به زن وپسر و دختر مسلمان تجاوز کند و اگر  تجاوز نکند  مرتکب گناه شده است .

یهودی اسرائیلی معتقد است مسلمانان  به دو دسته تقسیم می شوند مسلمان خوب و مسلمان بد  !

مسلمان خوب کیست ؟معتقد است مسلمان خوب مسلمان مرده است  .

مسلمان بد کیست ؟  مسلمان بد  کارگر وکنیز و نوکر و  ملک و اموال  یهودی است  .

یهودی اسرائیلی    با  اموالش هر کاری می تواند بکند   ،  می تواند  بکشد ،  می تواند  تجاوز کند، می تواند  شکنجه اش کند و هر کاری که فکرش را بکنی ........  بهتر است همین مسلمان بد هم نباشد و.....

باید نسل محمد(ص) (رسول الله )را نابود کرد تا دیگر اسمی از محمد(ص) نبرند .

شعار انگلیس :تفرقه بینداز و حکومت کن

وای برما مسلمانان نا اگاه ؟؟

حال شما دشمن اصلی را رها کردی آمدی بجای اسرائیل به نیابت  اسرائیل ! مسلمانان را می کشی ؟ وای برما

دوست عزیز بهتر نیست اول دشمن واقعی  یعنی اسرائیل را نابود کنی و بعد  از نابود کردن کامل او با محبت اختلافات داخلی را حل کنیم .

همه ما مسلمانها   همگی یکی هستیم   ، فریب اسرائیل را نخور !   شما سر لوله اسلحه را بگیر به طرف دشمن رسول خدا    ،  سمت اسرائیل و دهان عوامل اش  .

عوامل دشمن   را چگونه باید شناخت ؟  خیلی راحت است .   هر کس صحبتش بوی دوعیت می دهد

حرفش ودستورش و حکمش بوی نفاق و جدایی بین مسلمین  می دهد!   هر کس که فرمان به قتل مسلمان دیگری می دهد ! تو وارد مملکت مسلمان شدی یا یهودی ؟تو خانه چه کسی  را خراب کردی و داری خراب می کنی  ؟  خانه مسلمان یا یهودی را ؟ تو شهرهای مسلمانان را خراب می کنی یا یهودیان را ؟  توکی را می کشی مسلمان یا یهودی ؟ والله والله والله به روح رسول الله قسم که ایشان از کشتار وتخریب بین امتش خون گریه می کند ؟  می خواهید پیامبر را خوشحال کنید ؟ لوله تفنگ را اول بگیر به دهان جاسوسان و و عوامل ونیروهای اسرائیل ؟انها را چگونه تشخیص می دهی ؟ از اون فرمانده دسته یا فرمانده  گروهان یافرمانده  تیپ  و یا فرمانده لشگر یا اون امام جماعت یا آن پیشوا که می گوید به شما :  مسلمان رابکش وخانه اش را تخریب کن و به ناموسش تجاوز کن و هر کس حرفش در هر لباس بوی اختلاف بدهد وفرقه ای از  مسلمان را بر فرقه دیگر  را از مسلمان دیگر بشوراند  و دیگری را نفی کند وبه اعتقاداتش و توهین کند ؟ فدای امام خامنه ای شوم  جانم فدای خاک پایش که  فتوا دادند توهین به دیگر مسلمانها و  سر کار خانم عایشه  محترم وخلفای محترم وعزیز حرام است  . آفرین به این بصیرت .

 مقدسات اهل تشیع واهل سنت محترم هستند اون ایت الله........... و گروهش  که به اهل سنت و مقدسات اهل تسنن توهین می کنند ولله ولله   صدر درصد و قطعی  عامل اسرائیل و دشمن هستند اهل تسنن محترم گول این حرف ها را نخورید  و بلعکس تمام کسانی که به اهل تشیع توهین می کنند عامل قطعی دشمن هستند   اسرائیل بعضی شیعه هایی که اسما" شیعه هستند و از عوامل خودش  هستند شیعیانی که توهین می کنند به اهل تسنن قطعا قطعا عامل دشمن هستند    وبعضی از اهل تسنن که عوامل  اسرائیل هستند از اسرائیل پول می گیرند تا توهین  کنند به شیعیان و مقدساتشان و..... اختلاف می اندازند که مسلمانها همدیگر رابکشند و امریکا و اسرائیل سلامت باشند و به نیابت از امریکا و اسرائیل  بجنگند و........

تو داعشی  با کشتارت و خون ریزی هایت  باعث سرشکسشتگی   همه مسلمانان شدی ؟ اخر مردم جهان نمی دانند که رئیس های شما  ،   یهودی اصل  هستند و ماموریت دارند در بین مسلمانان تفرقه کنند و مسلمین  را به جان هم بیندازید ؟ متاسفانه فکر می کنند شما مسلمان هستید ؟ اگرشما  یهودی نیستید و مسلمان هستید بدون تاخیر  به  سر لوله اسلحه را از سمت مسلمان به سمت عوامل اسرائیل بگیر  و شلیک کن بدون تاخیر ، تاخیر حربه شیطان است  و به سمت اسرائیل و عواملش و حامیانش  برای  نابود کردن و تصرف مکان انها  حرکت کنید ؟

 به سمت اسراییل  پیشروی کنید و هر کس خواست  ایجاد اختلاف بین مسلمانها کند  گلوله را به دهانش شلیک کنید اگر در این راه  کشته شدید حالا شهید  راه رسول الله شده اید و میهمان رسول خدا هستید و شهید هستید .

نتیجه  شهادت و  حاصل خون شما  که تفرقه افکنان را می کشید  می شود  اتحاد  بین مسلمین  و ایجاد تمدن بزرگ اسلامی و ایجاد امنیت و ثبات و   آرامش در امت بزرگ  مسلمان  در کل  جهان   

هنوز ادامه دارد  شهادتان می شود :

 به جای تانک در کل کشور های اسلامی تراکتور  و کمباین (دروگر ) جهت آبادانی   زمین ها  حرکت می کند

به جای نفربر،  بذر پاش وکود پاش   و لوازم کشاورزی حرکت می کند

به جای پرتاب موشک و گلوله به سمت زمین های مسلمانان  آب و آبیاری قطره ای در زمین ها و کشت زارها ریخته شود

به جای کشتن مسلمان دیگر به او محبت واحترام می کنیم

به جای یتیم کردن فرزندان مسلمان  امنیت را به انها هدیه بدهیم  و انها بی خانمان و آواره نمی شوند .

به جای تجاوز به ناموس مسلمانان از ناموسشان حمایت کنیم .

 دست و خانواده اش را بگیریم وتامینش کنیم و ثروتمند ش می سازیم  

به جای تخریب مدارس   !!!  حوزه های علمیه و دانش سرا ها  و دانشگاه درست می  کنیم و بهترین دکتر و متخصص تحویل دنیا بدهیم که ادیان دیگر ودر  کشورهای  و قاره های مختلف جهان و  از کشور های غیر مسلمان فقیر گرفته تا کشور های پیشرفته  امریکا و اروپا بیایند در بیمارستانهای فوق پیشرفته ما مسلمانان توسط دکتر های متخصص  ما مسلمانان  در مان و بهبود  شوند و محبت ببینند و خیلی ها حتما مسلمان می شوند .و بگویند افرین به این مسلمانها چقدر با محبت و با احترام وپیشرفته و ثروتمند و میهمان نواز هستند . ما که مسلمان نبودیم چقدر ما را احترام کردند ما که فقیر بودیم هم ما را رایگان درمان کردند و حتی پول به ما دادند به کشورمان برگردیم  و.....اینجوری رسول الله خوشحال می شود یا اینطور که بچه مسلمان را می کشید و خانه اش را خراب می کنید و به ناموس خودتان ناموس مسلمان تجاوز   می کنید ؟

این گوشه ای از نتیجه کار شما در نابود کردن   مسلمان نما ها و عوامل نفوذی دشمن و اختلاف افکنان بین مسلمانان است .

ولی متاسفانه  شما  ابروی  دین رسول الله را متاسفانه بردید با کشتارهای وحشیانه  تان ان هم با اسم مسلمان !! نه اینکه  اسرائیلی را بکشید! خودمان وخود مسلمان را می کشید !!!!!؟

اقا دیگر جنگ اسرائیل و امریکا با مسلمانان هزینه دارد ؟ چکار کنیم که درامد داشته باشیم و دشمنانمان را هم نابود کنیم و بکشیم و خودمان امن تر و پولدار تر شویم ؟؟؟ اختلاف و جنگ درست می کنیم بین مسلمانان ؟نفتشان ارزان  را می گیریم و سلاح وتسلیحاتمان فروش می شود؟؟و خودشان همدیگر را می کشند ؟

 انقدر با کشتارهای وحشیانه چهره مسلمان خراب کردید که دیگر ابرویی برای اسلام نمانده انها جنایات شما را به اسم رسول الله و امت رسول الله در جهان نشان دادند   و انها کشتار شما را انقدر وحشیانه جلوه دادند که کشتارهای وحشیانه امریکا    بر سر سرخ پوستان  و سیاه پوستان وجنایاتشان در هیروشیما     و    ناکازاکی     و   جنایات اسرائیلی ها بر سر  مسلمانهای فلسطین مظلوم  کوچک جلوه داده اند .

مسلمانها   باید قوی و متحد و ثروتمند و پیشرفته و عالم  و دانشمند باشیم  که  دشمنان جرئت نکنند مثل اب خورد ن مسلمان بکشند .

وقتی که ما خودمان با بستن بمب به خودمان می رویم دهها مسلمان دیگراز خودمان  را می کشیم  !!!!دشمنان  شجاع می شوند چون خون مسلمان  توسط خود مسلمان ریخته می شود پس  ارزش ندارد باید مسلمانها را  کشت و کشت و کشت و ......

اصلا فکر کردی که مسلمانهای غزه و کرانه باختری با انها اسرائیل چکار می کند ؟

کشتن مسلمان  واجب است یا دفاع از مسلمان ؟؟؟

مسلمانها را بی خانمان کردید و از ترس شما مجبور شدند به کشور های  دشمن پناه ببرند و انها به مسلمانها تجاوز وبی احترامی   می کنند و شما و نا اگاهی تان و کم فکری تان و بی بصیرتی تان  ذلیل کردید  اسلام و مسلمین را ؟

ایا خیانتی مانده که شما به اسلام و رسول الله نکردید ؟؟؟

 فکر کردی اخر کشتارت چه می شود ؟؟ می کشی ومی کشی و می کشی ..... وتخریب می کنی و تخریب می کنی و تخریب می کنی    اخرش از یک  و نیم  میلیارد مسلمان مثلا 100 هزار نفر مسلمان در کل جهان  باقی می ماند  و فقط شما می مانید !!!!!

   و همه مسلمانان مخالف رفتار شما ،  را کشتید   حالا چه می شود؟؟؟؟؟؟!!!

  نه  نا ن  دارید و نه آب و نه پول  دارید !!!و نه صنعت دارید و نه ابادی ! و شهر های خراب از مسلمین  جلوی روی شما است ؟؟؟؟؟

اول   گرسنگی و تشنگی  شما  را خواهد کشت  حالا  باید از دشمن نان گدایی کنید !!!!! از اسرائیل گدایی نان و اب کنید . 

تازه حالا که ضعیف شدی اسرائیل می گوید آفرین مسلمان کم عقل و نا آگاه  ماموریتت تمام شد متشکرم  از زحماتت که به نیابت ما مسلمانها و برادرانت  و خواهران خودت را کشتی منون و متشکر!!!

حالا باید خودت بمیری  و می کشنتان ؟؟؟؟قطعا قطعا قطعا .

 حالا اگر  اسرائیل به شما رحم کنند که قطعا رحم نخواهد کرد چون کلی زحمت کشیده مسلمانها را از یک و نیم میلیارد کرده 100 هزار نفر!!!

 عقل هم می گوید همین 100 هزار نفر را هم بکش خیال یهود را راحت کن و.....

  بر فرض محال می گوییم شما نمی کشند ؟؟؟ و نکشندنتان !!!!!شما باید بروید  داخل منازل اسرائیل و امریکا و دشمنان  نوکری کنید ؟؟؟؟اول به زنهایتان و پسرهایتان و دختر هایتان تجاوز می کنند ؟چون بر انها واجب است  و طبق دین شان  و ایین شان این اعمال راباید  انجام بدهند ؟  اگر تازه  شما به عنوان مسلمان بد قبول کنند ؟

 پس بیدار شو ؟ اگاه شو ؟ بصیر شو ؟ دشمن شناس شو ؟ دشمن شناس شو ؟دشمن شناس شو ؟  مسلمان دشمن  واقعی را بشناس !  مسلمان دشمن را راستی  بشناس مسلمان !!!!و.....

آل سعود که از اسرائیل حمایت می کند مامور  اسرائیل هستند اصلا مسلمان نیستند اجدادشان اسرائیلی و خودشان صد  در صد اسرائیلی هستند شک نکن  جاسوسان انگلیسی  اعتراف کردند  که آل سعود اسرائیلی هستند ؟جاسوس بزرگ             همفر           انگلیسی اعتراف و خاطراتش را نوشته است که آل سعود اسرائیلی هستند  و.......

تا حالا اشتباه کردی  برادر داعشی ؟ چکار باید بکنی ؟ اول   !!!توبه کن  !! خداوند توبه کنندگان را دوست دارد  .

نه !!توبه خالی!!  نه!  توبه  همراه با عمل ؟چگونه   ؟  جبران کنید چگونه جبران کنید  ؟  قدم اول سر لوله اسلحه را از طرف مسلمان بگیر سمت   دشمن !!  و از دوربین اسلحه ات مغز و دهان دشمن را نشانه بگیر نه مسلمان را ؟؟؟؟ شلیک  و تیر اندازی کن  به دهان کسانی ، که   فرمان تفرقه و کشتار  بین مسلمانان را می دهند در هر لباس و هر نوع ظاهر از ریش بلند گرفته تا ریش تراشیده از جوان  گرفته تا پیرمرد ؟  حرف تفرقه  و دوعیت  و کشتار مسلمان از دهانش  خارج می شود عامل دشمن است شک نکن !!  و هر کس  مسلمان دیگری را کافر رافضی و واجب القتل و حرامزاده بداند   و فرض کند  . تیر اندازی بکنید از همان فرمانده دسته یا گروهان یا گردان گرفته تا فرمانده لشگر  و امام جماعت وغیره  .....  اینها  دشمنان اسلام  هستند  نابود  شان  کنید و شک نکنید تاخیرنکنید ! تاخیر حربه شیطان است  !  الان عمل کنید!  همین الان !تاخیر  از افات شیطان است( التخیرو افات )

حال حرکت کنید  به سمت  عوامل مثل ال سعود  که اسرائیل  اصل هستند وخود اسرائیل و  حامیانش وعواملش هر کس از انها حمایت کرد  ولی ریشه   اصلی خود اسرائیل است .

مطمئن باشید اگر در این راه کشته شوید شهید هستید و به خود رسول الله قسم .

اسم من محمد است و 13 ساله هستم و برادرم 16 ساله ام  این نامه را به سه زبان نوشتم و پرینت می گیرم از هر کدام صد صفحه پول بیشتر ندارم بیشتر تهیه کنم از خدا می خواهم این نامه به دست برادران محترم وهابی و داعشی وهرکس که دیگر مسلمان را به اسم مسلمان می کشد   و  باعث بیداری برادران   محترم  داعشی و وهابی و..........شود و جلوی ذلت اسلام و رسول الله گرفته شود  انشالله   

(هر کس توان علمی ومخابراتی و اینترنتی  و رسانه ای روزنامه و خبر گزاری دارد  و.....دارد  اگر فکر می کنید این نصیحت  درست است سعی کند این نامه را بیشتر و بیشتر ترجمه و پخش نماید از نهایت توانش استفاده کند و تا جهل جهل جهل و تفرقه واختلاف از بین مسلمانها برداشته شود والله رسول الله شاد خواهد شد . انشاالله )

نگویید کار ما نتیجه ندارد   چون ما   :      مامور به وظیفه هستیم نتیجه کار با خداست

مدیر مسئول محترم لطفا پاسخ   نامه را  به جیمیل من اعلام کنید در صورت چاپ یا پخش زمان و صفحه را برای من ارسال بفرمایید

110mmm110@gmail.com

اگر نقدی و اصلاحی دارد به من اعلام کنید متشکرم

 com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی