هفته نامه توسن

هفته نامه فرهنگی اجتماعی سیاسی استان سیستان و بلوچستان

هفته نامه توسن

هفته نامه فرهنگی اجتماعی سیاسی استان سیستان و بلوچستان

حضور قطعی دکتر دهمرده برای کاندیداتوری در سیستان

توسن | شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷ ق.ظ

توسن شماره 219 دوشنبه 18 خرداد 

هر چه به ماههای پایانی سال جاری که همزمان است با برگزاری انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی نزدیک می شویم , افرادی که قصد کاندیداتوری دارند به طرق مختلف این مساله را بیان می کنند.

یکی از کسانی که از مدتها قبل سخن از آمدن و نیامدن وی در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه سیستان بود , دکتر حبیب الله دهمرده می باشد.

بنا براین گزارش دکتر دهمرده در گفتگو با گندمـ پرس گفت : پس از مشورتهای که صورت گرفت تصمیم بنده براین شد که برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه سیستان بعنوان کاندیدا  در انتخابات حضور داشته باشم.

از مهمترین مسئولیت های  که پیش از این دکتر حبیب الله دهمرده در آن حضور داشته می توان به ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان , ریاست دانشگاه پیام نور زاهدان, ریاست دانشگا تربیت معلم زاهدان , ریاست هیات مدیره و مدیرعامل سازمان عمران سیستان , ریاست دانشگاه زابل , استانداری سیستان و بلوچستان , استانداری کرمان , استانداری لرستان اشاره کرد.

 

  • توسن

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی